KORNIK
Siedziba firmy:
ul. Nowa 14
62-080 Tarnowo Podgórne
Tel: 61 814 67 98
Mail: sklep@kornik.com.pl
W CZYM MOŻEMY POMÓC?
Serdecznie zapraszamy do kontaktu, postaramy się odpowiedzieć na Państwa pytania i wątpliwości. Zależy nam na tym, aby nasze usługi były na najwyższym poziomie dlatego każda z osób poniżej chętnie poświęci Państwu swój czas. Stawiamy na profesjonalizm i współpracę.
Zespół KORNIK
Właściciel firmy
Tadeusz Wizła
Właściciel firmy
Adres mailowy:
Telefon:
Dział sprzedaży
Robert Kasper
Kierownik działu sprzedaży
Adres mailowy:
Telefon:
Anna Wandelt
Specjalista do spraw sprzedaży
Adres mailowy:
Telefon:
Natalia Sokołowska
Specjalista do spraw sprzedaży
Adres mailowy:
natalia.sokolowska@kornik.com.pl
Telefon:
Piotr Górka
Przedstawiciel na rynek marketów budowlanych
Adres mailowy:
Telefon:
Marek Lindner
Przedstawiciel na rynek marketów budowlanych
Adres mailowy:
Telefon:
Krzysztof Fąka
Dyrektor muzyczny
Adres mailowy:
Telefon:
Alina Fąka
Kierownik działu księgowości i kadr
Adres mailowy:
Telefon:
Agata Dorna
Menedżer logistyki i obsługi marketów budowlanych
Adres mailowy:
Telefon:
Karolina Przydanek
Specjalista ds. kluczowych klientów
Adres mailowy:
karolina.przydanek@kornik.com.pl
Telefon:
Weronika Ramirez
Specjalista do spraw marketingu
Adres mailowy:
weronika.ramirez@kornik.com.pl
Telefon:
Dział produkcji
Andrzej Pietrzak
Kierownik zakładu Tarnowo Podgórne
Adres mailowy:
andrzej.pietrzak@kornik.com.pl
Telefon:
Ewa Zygler
Specjalista ds. zaopatrzenia
Adres mailowy:
Telefon:
Damian Górski
Kierownik zakładu Chełminko
Adres mailowy:
Telefon:
Jakub Łaszcz
Kierownik zakładu Chełminko
Adres mailowy:
Telefon:
Patrycja Szajkowska
Koordynator do spraw produkcji
Adres mailowy:
Telefon:
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zamówić drzwi lub schody młynarskie o wymiarach innych niż w sklepie?
Nie, drzwi i schody młynarskie wykonujemy wyłącznie o wymiarach widocznych na stronach produktów.
Gdzie mogę znaleźć dokładne wymiary drzwi, ościeżnic i schodów młynarskich oraz wielkości otworów montażowych?
Dokładne wymiary oraz wielkości otworów montażowych widoczne są na ulotkach i rysunkach technicznych w formacie pdf zamieszczonych na kartach produktów w zakładce „Do Pobrania”.
Czy w drzwiach można zamontować szybkę inną niż mleczna? Jak wymienić szybę?
W drzwiach z przeszkleniami montujemy tylko szkło mleczne. Szyby są niewymienne.
Podoba mi się wygląd surowego drewna. Czy mogę pozostawić produkt w stanie surowym (bez malowania)?
Nie, wszystkie produkty drewniane muszą zostać zabezpieczone odpowiednim olejem lub lakierem. Należy zabezpieczyć wszystkie powierzchnie i krawędzie (np. stopnie schodowe muszą być pomalowane również od spodniej strony). Zapobiega to chłonięciu przez drewno wilgoci z otoczenia (nasze produkty mają wilgotność na poziomie 8-12%), które może skutkować odkształceniami oraz pęknięciami powierzchni drewna. Pozostawienie produktów bez malowania – w stanie surowym – skutkuje utratą gwarancji.
Czy mogę zastosować wasze produkty na zewnątrz jeśli odpowiednio je zabezpieczę przed wilgocią?
Nie, nasze produkty nadają się tylko do montażu wewnątrz pomieszczeń. Niska wyjściowa wilgotność drewna i stosowanie przez nas w produkcji klejów z grupy D3 powoduje, że nawet przy nałożeniu wielu warstw lakieru nie nadają się one do montażu na zewnątrz.
Na czym polega bezpłatna dostawa do wybranych miast?
Darmowy odbiór towaru na terenie miast których lista widoczna jest w dziale „Dostawy” oraz przy składaniu zamówienia – polega na odbiorze zamówienia bezpośrednio z naszego firmowego samochodu. Miejsce odbioru oraz godzinę wskazuje kierowca – jest ono uzależnione od adresów realizowanych przez niego dostaw.
formularz kontaktowy